Palabras por el mundo

jueves, 1 de marzo de 2012

EN GALEGO


Sinto o quebrar dos meus osos.
Como se fosen o tic tac dun reloxo.
 Marcándome o transcorrer do meu tempo.
   Tempo que pasa, que queda atraís.


 Certo é que crea recordo.
  Recordo glorioso dun tempo xa pasado.

 Pero que me leve o demo.
 Si as veces non lle teño medo
Non sinto ó vértigo.
Si non sinto o meu corazón latexar
 tan forte que parece que quere escapar.

 Iso é porque quero vivir.
 Porque témolle a morte.
 Porque nesta vida efémera
 hai moitas batallas polas que loitar.
 Pero moi poucas nas que poida gañar.

 Maldito tempo,
 maldita vida,
maldito señas ti que estás arriba.

Si che puidera decir,
 canto tempo quero vivir.
 Sei que ti non mo ias permitir.

 Que che parecería esaxerado, escadaloso.
 Pero é que eu todo o quero
Sentir
 nada o quero deixar de vivir.

Quero intentar o imposible, para poder decir.
 Que tiven a oportunidade de intentalo
 e poder fracasar. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario